2 December 2011 Fredag

Nu sitter jag hemma i Robertsfors, mamma har bakat bullar och kakor så det luktar jul i hela huset (mamma bakar oftast kring jul och därför blir det en speciell känsla.), det är julpyntat och fint, och just nu känner jag mig som ett litet barn som längtar varje dag tills det blir julafton och har börjat räkna ner dagarna, ska bli så mysigt. Vi har ätit tacos vi som är hemma, det vill säga pappa, mamma, jag och Emma. Och kisse så klart!
.
Skulle uppdatera lite i går, men allt blev så sen. Jag hann hem från skolan sen red jag ut en sväng med Hanna. Annie blev supertaggad och krånglade lite i högergaloppen, ville först bara stå och studsa, sen springa fort, sedan försöka korsa bak och byta fram sen återgå till att stå och hoppa på stället. När jag kom tillbaka red jag på åkern en stund, för att få till höger galoppen, gick både att korta lite och länga på steget så då blev jag nöjd. Nu står hon med Bazra ett tag, det verkade gå hur bra som helst då jag var där tidigare i dag. Nu har jag även hittat en hoppsadel, det var ingen ordentlig rejäl sadel, men ändå väldigt skön och lätt på något vis, det blev en Knight sadel. Nu ska jag se mig om efter en hoppplatta och önska mig en förbygel/martingal i julklapp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!