28 December 2011 Onsdag - Något vackert

Det känns som jag fått lite grepp på saker och ting. Ett litet ljus har tänts i mitt hjärta och det som jag så länge grubblat över verkar så klart nu. Jag hoppas att det kan bli något utav det här.
I sommar hoppas jag på att ha lösningen. Den bästa lösningen för mig och honom, och som även kan hjälpa någon annan. Det vore helt underbart. Tack, du vet vem du är. Tack för du tar emot mitt förslag och tack för att jag får höra dina, jag hoppas att sommaren 2012 kan bli till vår fördel. Tack.
.
Jag har länge haft funderingar om dig, om honom. Men jag har aldrig haft någon hjälp kring det och det är något jag inte skulle klara av själv. Inte då, kanske inte just nu då möjligheterna inte finns. Men längre fram, när jag flyttat, gått ut skolan och har ett jobb, och framförallt pengar. Jag är myndig nu men det var jag inte då.
Det är knappt så jag vågar andas när jag tänker på hur bra det kan bli, jag går bara runt och hoppas trots att det är en viss tid kvar så känner jag en viss lättnad över något jag försökt stänga ögonen för.
.
Tänk att så lite kan göra så stor skillnad för en människa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!