3 December 2011 Lördag - Att ha en egen färg

Hur många är det inte som har en egen färg till sin häst? Ofantligt många. Till och med jag! Jag har massa schabrak i olika färger men i dressyren vill jag bara använda mig utav brunt och beige. Det är Annies "dressyrfärger". Jag tycker hon blir större i färgerna och samt så sticker hon inte ut så mycket men är väldigt fin i det ändå, jag tycker om den färgen som är rätt diskret ändå.
.
Jag tänkte göra likadant med mina hoppgrejer. Att ha en speciell färg alltså. I stockholm var det självklart - rött ska det vara. Annie är fin i rött. Men nu har jag ångrat mig, det är så svårt att hitta en bra nyans i rött, och att ha samma rödfärg. Så nu har jag börjat fundera igen, jag funderar i stället på svart med röda detaljer, eller marinblått med röda och vita detaljer. Vad säger ni? Vilken färg är lätt att ha i samma nyans och som är fin? Jag är lite emot svart ändå, det kändes bara lätt att alltid hitta något.
.
Jag vill inte ha någon speciell färg, typ att jag måste köpa ett schabrak för 600 kr bara för att ha en speciell färg. Jag hittade även en hoppluva som knappt är använd i garaget, den var svart med guldiga detaljer. Det är svårare än vad man tror, och töntigt framförallt, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!