3 December 2011 Lördag - olika tankebanor

Jag har skrivit upp transportskydd på min "önskelista" (känns kul att säga önskelista), men jag vet inte om jag ska vänta med dem, faktiskt. Nu när Annie varit så ostadig så känns det som att skydd kan förvärra det när jag inte vet hur dem påverkar henne.
Om det nu skulle upprepa sig och hon skulle ramla på sidan så tror jag att paniken skulle växa på henne och hon skulle sparka mer om hon har skydden där som klumpar. Jag tror i stället på att ha benlindor och använda boots. Dock kan lindorna linda upp sig, men det känns som att spännena på transportskydden har lättare för att lossna från spännena än vad lindorna har.
.
Det tåls att fundera på ett tag till, jag funderar på att stryka dem från min lista och i stället önska mig ett par bra lindor som jag kan använda i transporten, och ett par boots till.

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag föredrar nog hellre lindor och boots som du skrivit, smidigare, sitter bättre, man kan linda hur hårt/löst man vill osv. Hade stora transportskydd förut som var köpta från hööks dom också, de var bra i början men efter ett år ca så vart kardborren så dålig, om hästen böjde på benet så lossnade dom.. Då har jag hellre några stora mysiga paddar och rejäla fleecelindor med bra boots :)

2011-12-03 @ 22:10:09
URL: http://teamnorrlandsryttarna.blogg.se/
Postat av: stina

hahah ja det kanske jag ska göra ;P

2011-12-04 @ 13:33:22
URL: http://angelsonthemoon.blogg.se/
Postat av: mikaela

Håller med dig!:)

2011-12-04 @ 16:27:32
URL: http://miickiiee.blogg.se/
Postat av: Olivia

Sv: Hur många hästar har ni i stallet? Jag menar, vi har GIGANTISKA balar men bara 3 hästar. Känns fel att låta dem stå öppna så länge som de isf får göra hos os... Men har man flera hästar så tar de ju slut fortare! :)

2011-12-04 @ 17:20:35
URL: http://vivanolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!