3 December 2011 Lördag - Överst på min önskelista

Överst på min hästönskelista finner ni det här schabraket:
.
Är det bara jag som tycker att det här schabraket är hur läcker som helst? Jag är riktigt fast i det, så himla läckert och fränt! Min mor och far tyckte inte om det lika mycket som jag, de tycker jag har tillräckligt med schabrak - som det brukar vara med föräldrar till hästintresserade barn! Men hur som - jag älskar det och jag är så fast vid det. Jag hoppas jag finner det i ett paket på julafton!

Kommentarer
Postat av: mikaela

Det tkr jag också :) så är det ju med allt som du säger :)

2011-12-03 @ 13:43:00
URL: http://miickiiee.blogg.se/
Postat av: Olivia

Jag tror att det kan vara sjukt snyggt vid tävling, tänk stilren utrustning på ryttaren, svart kavaj, svart hjälm, vita ridbyxor, svarta stövlar och detta schabrak. Jag vill också!!!

2011-12-03 @ 21:20:08
URL: http://vivanolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!