3 December 2011 Lördag

Fortfarande ingen snö på gräsmattan. Mamma fortsätter med sin julpyntning och kryper runt på golvet och fixar och donar. Hon kan min mor, det kan jag lova! Funderar på att sätta mig med MIBS papperna och börja läsa till provet, fast nä. Lördag är enda dagen jag faktiskt inte tänker sitta med skolarbete, så det får faktiskt vara.
.
Satt nyss och kollade i hööks, horze och alla andra internet sidor på martingal och förbygel, när hjärnan gick igång på högvarv och jag började tänka att min gamla kanske fortfarande är kvar. Dock är den nog säkert inte i bästa skick då jag inte har minne av då jag använde den senast, borde ha varit min sista hopptävling med Buster, och det var ju riktigt länge sedan. Så nu ska jag springa ut till garaget och ta mig en titt, har för mig att jag såg den sist jag var i garaget. Jag återkommer helt enkelt! Finns den kvar ska jag smörja upp den ordentligt, och köpa till fårskinn och göra den som ny - tur jag får lite idéer ibland, (tänk er som det blir på tecknad film, då det kommer en glödlampa just ovanför huvudet, så kändes det då jag kom på det.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!