4 December 2011 Söndag - Snön var är du?

Längtar till snön kommer så att man kan vara ute och plumsa. Annie tycker dock inte att det brukar vara kul från början - tills hon är i snön, då är det full spurt som gället och öronen rätt framåt! 20 Dagar kvar till julafton, 6 dagar kvar till Pay and Ride dressyren och Ellies födelsedag.
.
Sitter i Vännäs och väntar på att Stina ska komma, sen ska vi dra oss till stallet förhoppningsvis hinner vi ut på en ridtur. Hanna var snäll och red henne i går, känns bra för då behövde hon inte stå två dagar i rad. Men i veckan lär hon gå varje dag förhoppningsvis.
Gjorde klart min önskelista till jul, jag lät transportskydden stå kvar på listan och la till paddar så jag kan välja själv om jag vill linda eller använda mig av skydden. Har även lagt dit en hopplatta och beigea ridbyxor. Har för mig att det var något mer, men det var det viktigaste som jag var ute efter i alla fall.
.
Har insett hur lite bilder jag har, och hur ointressant min blogg blivit. Funderar på att göra en liten sammanfattning vad som har hänt sen jag fick Annie, och sen jag startade projekt-arbetet. Kan ju vara rätt intressant då jag själv kommit på en del skillnader. :)

Kommentarer
Postat av: rebecka

nej verkligen inte..det fick en att börja tänka efter! Jag hoppas folk tar åt sig av video. Vi måste ta hand om varandra! nej verkligen inte,självmord ska inte få finnas med på den här planeten ens!

2011-12-04 @ 20:36:48
URL: http://rebeckamajasjodins.blogg.se/
Postat av: Jessica

sv; jo det kan ju också vara en del i det hela!

2011-12-04 @ 22:10:22
URL: http://teamnorrlandsryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!