5 December 2011 Måndag - Ikväll

Hade det inte varit för dressyrträning i kväll så hade jag nog varit ute med Annie i den lilla snön som har kommit. Dock är det ju inte så mycket så att man plumsa i den som man brukar vilja göra på vintern, men hur som. Det är mysigt med snö bara det inte blir så förbannat kallt, jag är inte gjord för det.
.
Vet att jag någonstans har haft jätte fina och mysiga ridbilder från då jag hade Buster ute i snön. Men dem är helt borta, inga finns kvar vilket känns jätte tråkigt för jag ser framför mig hur dem ser ut. Men så är det med bilder i bland antar jag. Det låter som att Amanda ska till ridhuset och kika på träningar i dag, så är jag snäll kanske jag får lite bilder, jag har hört rykten av Stina att hon har en fin systemkamera! Det gillas!
.

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha inga problem ;)

2011-12-05 @ 16:33:39
URL: http://pellersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!