5 December 2011 Måndag - svar på kommentar från anonym

"Fast som du kanske sett var han inte mobbad, han hade bara gjort videon för att."
.
Utgå från att videon är verklig. Oavsett om videon stämmer eller inte (det kan inte jag eller någon annan säga.), använderna är olika från filmen du länkade.
Men hur som - oavsett om videon inte stämmer för den personen, så tänk hur många som sitter i den situationen, det är väl det hela helheten handlar om?
.
"SO. Who cares if it's fake or not? Just understand the message, okay? That's all there is to it. And no need to get mad at Jonah. All we need to realize is to stop bullying. Right?"
.
Kommentera gärna med namn så jag slipper sitta och göra inlägg med mina svar och i stället kan ge ett svar till dig i stället. Du får ha din åsikt så länge jag får ha min. Det var inte bara filmen i sig det handlade om.

Kommentarer
Postat av: Isabel

Videon då han var mobbad gjordes 4 månader innan den andra kom

2011-12-05 @ 23:10:11
URL: http://enisabelsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!