7 December 2011 Onsdag - Gårdagen

Igår var jag och Annie inte sams. Hon var ungefär lika arg på mig som jag var på henne och vi hade inget samspel överhuvudtaget. Såna dagar som det var i går är det inte lönt att försöka så hårt, blir oftast bara värre. Jag gav till slut upp och for ut och skrittade efter vägen sen ställde jag in henne. Mest i besvikelse på mig själv tror jag.
.
Det är det svåraste med ridning och hästar med mig. Jag vill så mycket, för mycket. Det går inte att få på en gång och det vet jag. Och jag vet att jag inte ska vara besviken på varken det jag presterar eller det Annie presterar, men det blir jag. Inte på Annie egentligen, utan på mig själv. Att jag inte kan få henne att prestera det jag vill känna, oavsett om jag tränar för någon eller om jag rider själv.
.
Men för att nå medgångar måste man möta motgångar. Jag vill få henne helt lösgjord och att lösgjordheten inte ska sitta i mig, utan att hon ska kunna bära sin egen lösgjordhet om jag inte alltid ger henne stödet till det. Det är svårt att förklara, och jag har inte lusten till att förklara det just nu, den oändliga stressen äter på en innifrån och det är trögt.

Kommentarer
Postat av: Ida

En normal hårförlängning ligger på ca 100-120 slingor men du har väll redan långt hår ;)

2011-12-07 @ 17:57:58
URL: http://pe llersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!