1 November 2011 Tisdag

23. Hoppning eller dressyr?
Svårt att välja. Jag tycker båda är oerhört kul. Med Annie så älskar jag bitarna där dressyren funkar, känna framsteget och hur nära vi verkligen kan vara med varandra. Och med Annie så måste dressyren funka för att hoppningen ska göra det. Jag kommer tävla mer hoppning nästa termin så som det ser ut nu, för det är de jag faktiskt vill göra med lite mer träning och så i botten och fixa klart grunderna.
.
Jag säger båda då jag anser att båda grejerna är oerhört viktigt, i alla fall för mig som har en häst som fungerar så. Men jag gillar mer sättet på hopptävlingar, de är inte lika mycket daltande med hur en häst ska se ut, man ska göra si och man ska göra så. Jag gillar spänningen mer där än vad jag gör i dressyren. Jag älskar dressyr, speciellt på träningar- inte speciellt mycket på tävling faktiskt. Men hoppning har jag alltid kul i.
.
Så jag passar ändå och säger båda. ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!