23 November 2011 Onsdag

http://www.youtube.com/watch?v=ykfFOXpq6jQ
En av gårkvällens filmer från träningen, det är roligt att när man ser filmer så återupplever man vissa ögonblick som man verkligen känner sig nöjd över från igår. Men dem känns ännu bättre än vad det ser ut att vara, jag la ju inte ut något från förra veckan, men förändringen från den träningen till den här är enorm, faktiskt. Det känns skönt faktiskt, självklart känns det lite jobbigt att vi gått tillbaka lite och inte fortsatt där vi var i slutet på sommaren, men det känns som att det skulle ha kommit hur som  helst ändå, och jag är glad att vi är påväg tillbaka och att jag hittat två stycken jätte duktiga tränare jag kan rida för. Jag kan bara beskriva ordet med lycka!
.
Passen smög sig på i går, rätt mycket faktiskt. Och ibland smög hon sig bakom lod, men då känns det rätt när man kommer åt henne, när hon passar tycker hon det är jobbigt, och när hon kröker ihop sig måste man hjälpa henne med ett lyft. Alla små detaljer har jag börjat lägga märke till, jag får hjälp at hitta dem och känner "aha"-upplevelsen, och det känns så otroligt roligt. Den här träningen gav mig mycket, och det känns så bra nu i efterhand, en träning gjorde så stor skillnad och det glädjer mig, känns som att jag fick ihop ännu mer vilja nu då jag tvekat lite på mig själv även fast jag vet vad som sägs om att inte ge upp. "Ett steg fram, två tillbaka."

Kommentarer
Postat av: Maria Karlsson

Skönt att höra att det börjar vända för dig :) alltid jobbigt då man backar i utvecklingen men känns desto bättre då man lyckas vända det och göra nått bra av det :) det bra med att backa 2 steg är ju att du och även din häst lär er av det och förhoppningsvis behöver ni inte backa på samma sak nästa gång :) Jag tycker att du är en strak person som verkligen blivit nån speciell inom hästvälden och jag hoppas verkligen att du fortsätter kämpa för är det nån som kan lyckas bra med ett varmblod så är det du och jag vet att om du fortsätter kämpa kommer Annie bli en superhäst (det är hon säkert redan i dina ögon) :) med detta vill jag önksa dig lycka till med din ögonsten :) kram Maria

2011-11-23 @ 16:43:58
Postat av: Tove

Såg ju fint ut! :)

2011-11-23 @ 19:32:08
URL: http://tovemarklund.blogg.se/
Postat av: Ingela

Åh vad roligt! Så söt när hon passar ;) Sonic har aldrig gjort det, han töltar istället när andan faller på. Vad fin hon ser ut! Kommer gå jättebra framöver :)

2011-11-23 @ 21:46:40
URL: http://semperfidelisesto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!