23 November 2011 Onsdag

Vi hade dressyrträning i går. Det gick jätte bra. Det känns som vi är påväg tillbaka igen och det känns riktigt skönt faktiskt. Galoppen kändes otroligt mycket bättre idag jämfört med förra veckan, och jag fick ihop traven otroligt mycket bättre.
I söndags var jag ute och galopperade, rätt fram och bara framåt hela tiden, jobbade mer i ett övertempo så att hon hela tiden skulle komma fram och lyssna på när jag ville fram extra. Och det gick otroligt bra, red henne kring 40 minuter och sen fick det räcka, för då var både jag och hon nöjd.
.
Måndagen var det så hårt i backen, så då var vi bara ute och skrittade på åkern. Går knappt rida någonstans nu, hade hellre fått komma lite snö så man har bättre möjligheter till att rida ordentligt.
Uppdateringen har varit jätte dålig, men jag ska skriva mer om dressyrträningen sen, och kanske har jag filmer att erbjuda. Det beror på hur jag känner då, (;

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad skönt att det kändes bättre! Du ska se att ni snart passerat bakslaget ;)

2011-11-23 @ 14:35:31
URL: http://semperfidelisesto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!