24 November 2011 Torsdag

Måste tacka för alla oerhört fina kommentarer ni har lämnat! Jag blir så glad när ni skriver till mig, uppskattar det verkligen till tusen och det går direkt till hjärtat! Tack fina ni!
.
Skulle egentligen ut och rida i går, mest bara skritt och träna på övningarna jag hade på träningarna, men det blev alldeles för sent. Åkte till stan kring halv fem och köpte foder, sen skulle jag hämta en sadel utanför stan, och sen in till stan igen för att tanka, sen ut på andra sidan stan för att lämna en sadel och hämta upp två stycken. Det tog sin tid, på tillbaka vägen skulle jag dessutom in på nattöppet och köpa plocksallad, (i stället för att gå på ICA/Konsum affärer där de tar 9,90/hg gå in på nattöppet och ta en sallads grej och fyll med så mycket som ryms med allt du vill ha och betala typ 59 kr.) och sedan åka hem till Vännäs. Jag var tillbaka kring nio på kvällen, förstår inte hur allt kan ta så fruktansvärt lång tid, men då det handlar om mig så är det väl inte speciellt konstigt då jag har en tendens att vara den segaste människan i världen, typ.
.
Jag åkte och mockade i alla fall, tog in henne och fixade med hennes täcken så hon skulle ha det varmt och mysigt under natten. Lämnade en spån hög i boxen också, där började hon gräva direkt och tyckte det var väldigt mysigt. Annie älskar att få nytt spån, speciellt om hon får sprida ut det själv.
.
Men i dag ska jag ta en ridtur, med koncentration på att bara gå framåt. Känner att jag inte har så mycket tid över i dag eftersom vi tar flyget till Stockholm i eftermiddag. I morgon blir det Stockholm Horseshow, så ni vet ju varför uppdateringen kommer vara i botten under helgen. :)
Första gången jag red Annie då hon kommit till mig. :)

Kommentarer
Postat av: Ingela

Du har ju gjort ett jättejobb hittills för att få henne att trava. Att hon tar till passen då och då är ju ett fantastiskt kvitto på hur långt ni kommit. Så underbart när man kan få så konkreta bevis på att man faktiskt kommit någonstans =) Hoppas på fler filmer snart =)

2011-11-25 @ 07:57:47
URL: http://semperfidelisesto.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Coolt med relfexen, haha! ;)

2011-11-26 @ 16:51:20
URL: http://dailyhorses.blogg.se/
Postat av: Olivia

Sv: Haha!



Jag red också ibland på pessoabett då jag hade b-ponny. Samma historia som dig och Buster ungefär.



Jag har läst, alltså får du ta det med en nypa salt, att det är såklart mildare om man lägger tygeln i stora tingen men hisseffekten finns på sätt och vis fortfarande kvar och ger dubbla signaler.

2011-11-28 @ 17:22:32
URL: http://vivanolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!