5 November 2011 Lördag

26. Hur mina vänner beskriver mig
Eftersom att det är rätt svårt att veta hur mina vänner beskriver mig så frågade jag två stycken om dem kunde skriva lite kort till min blogg, Isabel och Maria; (vill fler rycka in så var så god, haha. )
.
Isabel:
"Rolig och glad, en som frågar innan du gör någon men ändå lyckas vara så stark så att stiglädret går av! (Hahah, jag råkade slita av isabels stigläder nu i veckan då jag red Kairos, dock bara hälften eftersom hon drog sönder hälften innan jag kom, haha. ) Man kan prata med dig och säga vad man tycker utan att helvetet bryter lös bara för att man inte tycker som du, och du har väldigt bra tips om man behöver hjälp med något. Du struntar i om folk tycker du var konstig som tog Annie, men ändå har du lyckats med henne så bra. Och om det är något som du har på Annie som folk inte gillar så uttrycker du bara "och, det är jag som ska ha det och inte du."
.
Mia:
"Liza Bohman är en av mina bästa vänner! Hon är glad och sprallig, inte rädd för att ta i men har en egen stark åsikt i de flesta lägena, och är inte rädd för att berätta vad hon tycker. Hon är blyg för nya människor men framåt och social så fort det behövs, hon är en tjej man alltid kan lita på och som finns där när man behöver prata, när man behöver hjälp eller när man bara behöver en vän. Skulle sakna henne stort om hon försvann!
.
Men jag tror jag är väldigt lätt att ha att göra med faktiskt, jag är inte otrevlig men ändå framåt med vad jag tycker med hjärtat på rätt ställe. Låter andra ha sin åsikt så länge jag får ha min också. Jag hjälper mer än gärna, och hellre än att ta emot hjälp då jag hellre lägger ner tiden på andra. Jag tar inte så hårt med vad folk tycker och tänker om jag trivs med situationen och anser att det inte stämmer, jag sorterar ut mina egna rätt och fel och skulle inte göra en människa illa med flit.



Kommentarer
Postat av: Ingela

sv: Tack så mycket! Jag har haft Sonic i nästan 6, 5 år nu =) två år av dem tränade jag regelbundet för tränare, 1-2 ggr i månaden. Sen tröttnade jag lite på hästeriet för jag kände att jag kom ingenstans så Sonic stod ett år och sen har vi börjat bygga upp igen med nya tips och träningar. Jag har filmer från 2005-2008 sen är det lite skralt, tyvärr går de inte att föra över till datorn eftersom vi saknar den sladden så då får jag sitta och filma av tvn eller kameran ;)

Hoppsadeln jag har är en trevor flatback så det är en av lädersadlarna, men den ligger så himla bra! Har den på omstoppning nu eftersom syntetullen i hade klumpat sig. Tänk på att en sadel som man byter koppjärn i oftast blir lite mer svängd ju mer bomvidden ökas. Hoppas du hittar nåt!

2011-11-06 @ 10:01:41
URL: http://semperfidelisesto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!