7 November 2011 Måndag

... Jag är ute i sadeldjungeln igen.
Jag hoppades på att T6an skulle funka (i princip av hela mitt hjärta hoppades jag det.), för den är skön och det gör inget om Annie kommer bygga på sig. En prisvärd sadel, kan jag tycka.
Men nu söker jag som ett tok igen, på onsdag ska jag prova en Wintec 500 CC. Som jag hoppas ska passa, annars är det ut och fortsätta söka. Det vore ju helt okej om man kunde bajsa pengar så jag kunde köpa vilken sadel jag ville och blunda för priset - det funkar dock inte så, tyvärr.
Funkar inte den här sadeln kommer jag nog att prova en Princevill, är det någon som har erfaranhet av dem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!