7 November 2011 Måndag

Något jag gör dagligen är att stretcha Annie i halsen. Jag har nu på senare tid upptäckt hur mer böjbar hon är nu än vad hon har varit förut, innan jag började. Jag har mestadels alltid gjort det, men bara då och då, men nu har jag det som en rutin och gör det varje dag.
Jag böjer alltid till höger först, och sedan till vänter och sedan mellan frambenen. Varför gör jag det? För att hon ska sträcka ut halsen och kotorna ska "dras ut".
.
Här är lite bilder på hur jag brukar göra;
Hur gör ni, och vad har ni för övningar? Dela med er, det är alltid bra att få veta lite extra.
Höger:
Vänster:
Mellan fram:

Kommentarer
Postat av: rebecka

Det där har jag gjort med winnston också!:D

2011-11-07 @ 15:11:59
URL: http://rebeckamajasjodins.blogg.se/
Postat av: rebecka

jamen visst!:) haha, men så de har gett resultat iaf?:)

2011-11-07 @ 18:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!