14 Oktober 2011 Fredag

3. Det här behöver jag träna mer på
.
Allt. Jag anser mig aldrig vara tillräckligt duktig på något, eller fullärd. Ridningen är tänkt att man hela tiden ska utvecklas tror jag, det finns nog aldrig så att man inte kan lära sig mer. Men i ridningen så vill jag få bättre handställning. Speciellt i min vänster hand. Det är många gånger att jag rider med för långa tyglar, eller har vänster handen högre än högerhanden och liksom höjer den när jag tar istället för att ta tillbaka den. Har dock börjat vakna upp från det och försöker lägga ner den och ha dem i jämnhöjd. Men jag tror det beror på att jag söker kontrollen där även fast jag vet att när jag lägger handen där så biter Annie i bettet. Men det är bra att jag har förstått det och försöker göra något åt det, det är ju trots allt det som är meningen. Alla har vi brister, och jag tycker inte alls att vi ska vara rädda för att påpeka dem, det är helt enkelt så det är, och allt sker inte medveten, så det är bara att träna på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!