14 Oktober 2011 Fredag

4. Det här är jag bra på
.
Tror alla har svårt att säga vad man är bra på. Men något jag vet som jag är bra på, det är att inte ge upp. Visst har jag känt vissa perioder att jag inte riktigt vet vad jag ska göra, men jag har aldrig blivit nere och inte velat åka till stallet för att senaste träningen gått dåligt. Jag har ofta väldigt långt tålamod och är lugn, Annie kan många gånger vara som en bomb som exploderar, då gäller det att ha tålamod. Och jag vet att jag inte alla gånger har haft det, tidigare blev jag väldigt lätt stressad och kunde bli arg på mig själv och sedan gick det ut över hästen. Men jag lärde mig sen att allt tar sin tid, och det har jag alltid med mig i mitt tänk nu. Sen är jag bra på att ta åt mig saker, jag vet vad som stämmer och jag sorterar ut saker som jag vet inte stämmer, och det mår man bra av. Jag försöker minnas det positiva på träningarna, och när det går sämre brukar jag väldigt ofta tänka "vad skulle Annika ha sagt till mig nu?".
Men kort sagt, jag är bra på att inte ge upp, och jag är ofta väldigt lugn och tålmodig. Jag är bra på att vara noga också, det kan ni nog fråga vem som helst som har sett hur jag är med Annie.

Kommentarer
Postat av: Tess

Vinnaren ur HelgensBlogg-tävling kommer upp ikväll när jag kommit hem! Har du ännu inte deltagit kan du göra det fram tills ikväll! :)

Direktlänk: http://tessvonolsson.blogg.se/2011/october/bli-helgensblogg.html#comment



(om du inte vill, förlåt att jag störde!)

Kram!

2011-10-14 @ 10:30:23
URL: http://tessvonolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!