14 Oktober 2011 Fredag

Hanna om 12 Oktober 2011 Onsdag:
Haha du kommer ändå inte hinna träna eftersom du inte börjat borsta hästen än!
.
Haha! Hanna som äger stallet hade skickat den här kommentaren i går. Ni kanske får en aning om hur jag är i stallet? Annars kan jag säga det med två ord: megaseg och supernoga! (det blev nog mer än två ord, men jag slog ihop dom :} )
Jag brukar säkert borsta en timme, och då är Hanna ändå alltid klar före mig. Hon tyckte jag skulle åka till stallet direkt då jag slutade igår (kring tolv) för att borsta så jag skulle vara klar för träningen, och vi skulle åka 6. Så ni förstår kärleken här emellan, tycker om dig också Hanna!
Igår var jag dock snabb, hann borsta och göra klart innan Hanna ens hann komma, hann till och med borsta hennes häst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!