17 Oktober 2011 Måndag

7. En sak som aldrig får hända!

Att Annie blir lidande. Jag skulle aldrig kunna utsätta Annie för att må dåligt, och skulle jag se på henne att livet inte längre är rättvist för hennes del så skulle jag inte ha henne kvar. Jag skulle inte heller vilja vara med om en olycka, att någon jag känner ska skada sig allvarligt, och att hästen skadas allvarligt. Det händer ju tyvärr många olyckor där folk bryter nacken och aldrig mer kan rida och så vidare. Jag skulle aldrig vilja att det händer någon, inte mig själv heller så klart. Olyckor som man helt enkelt inte vill uppleva hoppas jag på att få slippa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!