17 Oktober 2011 Måndag

Nu är jag i kapp dagarna någurlunda, dock så har uppdateringen inte varit den bästa riktigt. Men jag ska ta igen det. Nu är jag och Annie mer i gång igen, efter dressyrträningen i torsdags så lossnade otroligt mycket. Galoppen var mer rullande och hela Annie var med mig varje steg kändes det som. Vi var på Norrmalm och hopptränade på fredagen då jag slutade så tidigt, jag ville prova hoppa innan Buster träningen som är i morgon. (Jag hara varit nervös sen förra veckan och det lär ju inte bli bättre i morgon.) Det ska bli kul, nyttigt men samtidigt otroligt nervöst. Min första hoppträning sen jag kom hit, och jag är ju inte direkt duktig på hoppa, jag behöver otroligt mycket träning, även Annie. Men jag hoppas det ska gå bra. Vi hoppade lite studs, ett räcke och en oxer. En vägran blev det på räcket, men det var jag som satt och slöade, hade jag varit på mer hade hon inte stannat.
Det är skönt att vara i gång med träningen igen. Jag hoppas på att Stina ska följa med och kan filma lite, jag har en film från i somras så det vore roligt att se om det är någon skillnad, och samtidigt visa er hur det såg ut. Det var dock inte riktigt i början, men hursom.
Ska prova en ny sadel i kväll och imorgon, en santa cruz celine, hoppsadel. Den såg väldigt fin ut, och jag hoppas den ska passa, jag tror den kommer göra det. Och om den blir liten sen så går den eventuellt byta till en större.
.
Ska jag köpa den kommer jag dock byta till brun hopputrustning, något som jag faktiskt velat ett tag. Det kommer bilder i kväll och bilder i morgon, kul att ni följer mig. Funderar på att lägga in en bloglovin knapp, synd att jag inte vet hur man gör bara, och inte fattar något utav det, haha!

Kommentarer
Postat av: mahahahha

SMART LIZA, 5 AV 5 TOASTERS TILL DIG :DDDDD

2011-10-17 @ 13:15:19
URL: http://emmakoistinen.blogg.se/
Postat av: emma

ettan fick en etta på baken ;)

2011-10-18 @ 09:12:26
URL: http://emmakoistinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!