18 Oktober 2011 Tisdag

http://www.youtube.com/watch?v=ck-ie_MOEoE
En liten kort film då vi jag bara hoppat Annie ett fåtal ggr, jag tror vi hoppade för att kolla om vi skulle kunna anmäla oss till vindeln tävlingen eftersom det vara var 1m jag kunde anmäla till. Jag ska lägga in filmer hur hon ser ut nu, men nu ser ni ju skillnad på galoppen, dock har hon ju tappat lite nu, men det här klippet beskriver rätt bra, och kul är det ju också ;)
Tänkte lägga in filmer ikväll också om jag får någon som filmar!

Kommentarer
Postat av: josefine

SV: Ja det finns faktist kvar. :-) MVH Jossan

2011-10-18 @ 13:52:45
URL: http://minfux.blogg.se/
Postat av: Linda

Sv: Vad kul :)



Ja den handlar främst om min vardag tillsammans med min lilla islandshäst Fifa, lill fröken med ett enorm vilja och ett gott humör höm höm, hon är en unghäst 6 år och under utbildning, så vi har mycket framför oss! :) I sommar har hon varit skadad och är under igångsättning.



Sedan har jag en travarkille, han rids inte lika mycket, han har gjort sitt stora arbete i sitt liv så han får mest mysa i skogen, visst lär jag träna lite på plan och så med ibland :)



Så bloggen handlar om mina två pållar, jag skriver mycket om egna åsikter om allt kring hästvärlden, ger tips och annat smått o gott :)

2011-10-18 @ 17:40:53
URL: http://mittangsull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!