25 Oktober 2011 Tisdag

I går for vi på långritt, jag och Stina. Vi hade otroligt kul och jag kunde inte sluta skratta åt Turbos ben när han kom farandes i full fart i uppförsbacken. Det var det roligaste på länge måste jag säga!
Vi krävde inte så mycket i går, vi for mest ut och hade kul. Red till norrmalm och red i deras backe som är där, den innehåller rätt mycket sand så det blir lite tyngre arbete.
Längre fram finns det ett litet "hinder" (typ en pinne med lite kvistar på) och då tänkte jag i huvudet det som Buster sagt, att låta henne sköta det själv efteråt och rulla på själv i galoppen och att inte jag ska bära henne. Det gick jätte bra och det funkade hur bra som helst.
.
Vi red inte så länge i backen, men det är ju en rätt bra bit både dit och hem. Hem vägen gick dock lite fortfare då vi kunde trava på sidan i sanden som är där. Riktigt kul. Tror båda hästarna kommer ha lite värk i dag, och tänkte därför ge mig på lite dressyrarbete med skänkelvikningar och lite tempoväxlingar. När vi red hem i går så fick jag till Annie jätte fint i handen, vart inte att hon vart stum i insidan och jag blev inte heller stum. Jag kunde ge efter både i ytter och innertygel så att hon orkade bära sig själv, det kändes jätte skönt faktiskt.
.
Nu kommer jag komma i gång med bloggningen igen, ska försöka hitta någon som kan göra en mer ljus design också. Men berätta för mig, vad vill ni läsa om?

Kommentarer
Postat av: Olivia

Sv: Tack! Om du kollar längst ner på min sida så står det vem som designat den! Jag fixade bara lite småsaker som headern, text stl och lite hjärtan hihi.

2011-10-25 @ 13:13:05
URL: http://vivanolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!