26 Oktober 2011 Onsdag

16. En bild som gör dig lycklig
Det här är dock inte orginal bilden, jag har gjort om den till svartvitt och ändrat lite inställningar på den bara så jag kunde ha den till bloggen. Jag har många fina bilder som jag tycker om på Annie, men det är är en som jag verkligen tycker är jätte mysig. Jag fick den här bilden i ett av mina mail då jag mailade på Annies annons. Jag blev så glad när jag såg henne redan då. Den här bilden beskriver Annie så bra, hennes stora ögon med hennes markerade "ögonbryn" som gör att hon ser så förstående ut. Hennes personlighet med öronen rätt framåt när hon är på sitt bästa humör och ser sådär charmig ut som bara hon kan göra, och hennes mule som för en gångs skull är helt stängd som den inte brukar vara då tänderna på underkäken alltid brukar synas, ser ut som hon har världens underbett även fast hon verkligen inte har det.
Jag gjorde om den till svartvitt bara för att se hur den blev, och desto mer tyckte jag att dragen blev ännu tydligare, trots den gråa synen så gör hon det varmt och jag är så glad att hon är min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!