26 Oktober 2011 Onsdag

13. Min högsta dröm
Jag har inte så höga drömmar om man säger så, inte just nu i alla fall. På listan står mina mål som jag har skrivit upp för mig och Annie. Det är det viktigaste just nu, så det är väl mina drömmar kan man väl kanske säga. Sen skulle jag vilja ta ett föl på Annie. Inte just nu och inte inom det närmaste året, men då hon är kring femton kanske och jag har studerat klart helt och inte behöver tänka så mycket på det, samt att jag kanske har ett eget stall med hus så man inte behöver ha hästen i någon annans stall. Jag har inte tänkt över mina drömmar så mycket, men just nu står mina mål högst upp på listan, sen får vi se vart allt tar oss. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!