27 Oktober 2011 Torsdag

I dag går jag på höstlov. Det känns bättre än bra kan jag lova. Jag ska fira det med att åka till stan efter skolan, fixa lite grejer inför halloween. Och träffa min fina Mia! Sen får jag sällskap av Josse dit också, det tycker jag är bra, då slipper jag köra själv i stora vida Umeå.
Ska vara kvar till söndag förmiddag, sen åker jag nog hem till Robertsfors. Annie kommer få en del vila i veckan, Stina kanske skulle hjälpa mig att motionera henne någon dag vilket jag tycker är väldigt snällt, men sen så kan hon få lite vilodagar, även om hon inte direkt är övermotionerad. (Finns det något sånt ord?)
Det väntas i alla fall tandläkarbesök och kotknäckaren förhoppningsvis, och då lär jag ju inte kunna rida hur som helst. Men det blir nog bra, hade egenligen tänkt vara med på Åsa träningen idag, men den var inställd. Så jag åker nog dit för att träna själv i ridhuset.
.
Kommer in lite bilder sen, har kameran och sladdan hemma, men dem kommer så småningom.

Kommentarer
Postat av: marsipanmarre

Saknar DIG guummsii!

2011-10-28 @ 23:17:47
URL: http://marielleboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!