27 Oktober 2011 Torsdag

17. Låtar som jag lyssnar på när jag är arg,ledsen och glad
Jag lyssnar inte så mycket på musik faktiskt. Och ska jag lyssna på musik för att jag känner något, som att jag är ledsen, arg eller glad så beror det helt på, jag pratar nog hellre med någon tror jag, som jag vet lyssnar. Det finns inga speciella låtar, men jag älskar att hitta gammal musik som jag lyssnade på förut, och så kommer man ihåg vid vilka tillfällen det var man lyssnade på dem. Men sen finns det låtar som jag tycker är väldigt fina, och jag kan ju säga att det finns ingen bättre musik än takida för det första!
Men låtar som hänger med i öronen just nu som nog är de tre mest spelade är Needtobreath - Washed by the water, Needtobreath - Beautiful och Bullet for my valentine - Forever and always.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!