30 Oktober 2011 Söndag

19. Bild på min bästa vän och varför han/hon är det

Stina Vallrud. (Vad konstig mage annie såg ut att ha på den här bilder? ) Jag har inte känt Stina speciellt länge egentligen, men på något sätt är vi väldigt lika varandra. Jag är tillsammans med Linus och Stina är tillsammans med Jim, och Jim och Linus är syskon. Och det är väl där i grund och botten som jag och Stina lärt känna varandra. Vi tänker väldigt likt varandra och vi accepterar varandras olikheter och förstår om det skulle vara något. Vi har aldrig bråkat och varit osams, utan löst saker direkt. Jag tycker Stina är en väldigt fin människa som jag alltid kan vända mig till. Jag tror inte hon vet hur mycket hon betyder för mig. Och jag kommer nog inte kunna säga det till henne heller för orden skulle inte räcka till. Jag älskar dig!
.
Jag kan inte heller egentligen sätta mina vänner i kategorier eller fack. Alla mina vänner är så olika varandra, så det känns på ett sätt fel att "peka ut" en som är min bästa vän. Stina och jag har kommit varandra nära på kort tid, och hon är inte som någon av mina andra vänner. Men sen anser jag att tillexempel Mia och Linus också är mina bästa vänner, fast på ett helt annat sätt då dem inte är i närheten av att vara lik den andre.

Kommentarer
Postat av: stina

Du är underbar liza! Känns så bra att vi kommit varandra så nära på så kort tid. Jag älskar dig med! <3

2011-10-30 @ 15:22:35
URL: http://angelsonthemoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!