30 Oktober 2011 Söndag

20. Något jag vill göra

Designa mitt eget stall. Så fort jag får möjligheten kommer jag sätta mig och tänka hur jag vill att mitt drömstall ska se ut och sedan ta hjälp att bygga det. Jag har redan grunden i hur jag vill att det ska se ut, men med några detaljer på att göra det lite billigare. Jag vill ha ett eget stall med två egna hästar och två eller tre platser till någon annan. Ett relativt litet stall, men ett mysigt. Det ska se lite gammaldags ut, inte så att det är slitet och fult men med inslag av att det är inspererat av ett äldre stall som blivit bevarat, typ. Jag är riktigt dålig på att förklara saker, men det är nog något jag en dag vill göra, designa mitt eget stall och vara med och bygga upp det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!