30 Oktober 2011 Söndag

Vad har jag pysslat med i kväll? Ja hörreni, jag åkte till Mia kring nio draget för att beställa biljetter. Så nu har vi bokat våra biljetter till Stockholm Horseshow som är nu i November. Galet taggad är jag, och jag tror även Mia är det, äntligen så gör man något som man tänkt och velat göra länge.
Känns otroligt kul att vi ska åka iväg bara jag och Mia, det var länge sedan vi umgicks så mycket som vi gjorde tidigare och det saknar jag. Men det bästa med Mia det är att man alltid vet var man har henne, oavsett om man inte pratar på ett tag och träffas så vet man vart hon står och det är aldrig komplicerat att bara ringa och prata med henne om man så vill. Aldrig under den tiden vi känt varandra har vi varit osams och det känns otroligt skönt och hon har alltid funnits där för mig.
.
Vi ska bo i lägenhet och slipper alltså utgifter till hotell/vandrarhem/boende. Flyget dit och hem är också bokat, för ett otroligt bra pris faktiskt. Nu börjar nedräkningen för dit resan, det ska bli så sjukt kul så jag vet inte ens vad jag ska skriva. Sitter och ler för fullt och bara vill att det ska vara nu typ, men som sagt - den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.
Du är så bra Mia, hoppas du vet det. Super-duper-bra är du, speciellt för mig. ♥

Kommentarer
Postat av: towee

tack!:)

2011-10-31 @ 00:37:56
URL: http://ooverandoout.blogg.se/
Postat av: rebecka

oj råkade kommentera utan att skriva ngt!:]

men haha jaa måste tänka på de:D bra du säger sånt!

2011-10-31 @ 09:41:31
URL: http://rebeckamajasjodins.blogg.se/
Postat av: rebecka

jamen precis,man glömmer lätt bort sig då man inte har tränat för ngn på ett tag..

2011-10-31 @ 11:15:54
URL: http://rebeckamajasjodins.blogg.se/
Postat av: rebecka

ååh,vad fusk.Jag vill också på stockholm horseshow:(

2011-11-02 @ 20:59:03
URL: http://rebeckamajasjodins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!