31 Oktober 2011 Söndag

Jag kan faktiskt inte låta bli att titta på Börjes bilder, det är så kul hur dem redigerar sina bilder. Jag bryr mig inte så hårt om hur de vill framföra sina artiklar och jag har faktiskt aldrig under min tid med hästar beställt något från Börjes, men just de här bilderna. Jag och Mia satt och tittade på täcken i går och kunde inte låta bli att skratta när de lyckats photoshopat in en jätte fin häst på en fin bakgrund - utan sina hovar, haha! Det är ju för underbart ibland!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Sv: Ja det kommer att bli hur kul som helst. Kunde verkligen inte bli mer perfekt för mig och Arthur. Jag var på G att skicka iväg honom på hingstbete, lösdrift. Då får han ingen hantering eller visitering oftast. Kändes ju inte så taggat egentligen men jag skulle göra det för att han skulle få vara med kompisar och busa.



Jag hade hört att en till hade betäckt sitt sto med Warsteiner i Umeå samma år men det var inte så mycket mer med det. Sedan ringde den här kvinnan och sa bara sak av: "Får mitt föl flytta till Ratan?" ungefär. Vi har några samma bekanta, men inte mer än det :)

2011-10-31 @ 21:20:59
URL: http://vivanolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!