31 Oktober 2011 Söndag

Fick en fråga i går varför jag drev bloggen, eller i vilket syfte kan man väl kanske säga. Idén kom direkt då vi skulle börja med projekt arbete i trean. Jag ville ha en blogg och låta folk följa en vanlig tjej som har ett varmblod och följa med i utvecklingen och samtidigt driva en hästblogg. Är det något speciellt mig som skiljer mig från mängden? Nah, inte egentligen, kan jag väl påstå.
Och det har väl inte blivit så mycket film och bilder att jämföra med, men under de sista gångerna jag varit iväg har jag inte haft med mig kamera/någon som kan använda kameran åt mig. Så det har som inte blivit.
.
Men jag är säker på att det ska komma mer. Och jag vill inte bara att folk ska se utvecklingen för mig, utan jag vill gärna lyfta fram varmblod som ridhästar. (Jag länkar mer än gärna vem som helst som vill lyfta fram sin häst.) Samt bara ha en hästblogg, där folk får tycka och tänka som dem vill, där jag får höra andras åsikter och där folk får veta vad jag tycker. Mina tips och mina idéer som jag tycker funkar bra.
.
Jag vill nå ut till olika sorters hästmänniskor och höra vad alla tycker, och inte bara jag. Jag är öppen att prata med och är väldigt ärlig med hjärtat på rätt ställe. Så om ni undrar egentligen vad mitt projektarbete går ut på så har ni en liten försmak i alla fall, visa min utveckling, lyfta fram varmbloden och samtidigt visa min vardag med tankar och idéer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!