31 Oktober 2011 Måndag

21. Någon jag vill träffa
och
22. Någon jag vill träffa igen
Jag tycker att frågorna var väldigt lika varandra, så jag tar dem samtidigt då jag inte har speciellt mycket för mig. Jag skulle gärna vilja träffa släktingar som har gått bort, så klart. Sen skulle jag gärna vilja träffa Annika och rida en ordentlig dressyrlektion igen. Någon jag annars vill träffa vet jag egentligen inte, det vore ju coolt att stöta på typ Kyra eller Jan brink, eller varför inte typ Malin? De här 30 frågorna var ju jobbiga, man var ju tvungen att fundera så mycket på svaren, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!