17 September 2011 Lördag

Gud vad roligt med att så många hittade hit i går. ♥J ag hoppas de flesta kommer stanna kvar, känns jätte kul. Jag hade tänkt försöka skriva en presentation om Annie. Men känner inte för det just nu då jag varit uppe sen sex i morse. Jag, min syster och mor tog en tripp till sundsvall. Annie blev självklart dyrast, men självklart fanns inte det som jag mest av allt ville ha och som jag faktiskt kollade ut i går kväll innan jag la mig i sängen.
.
Nu känns det som att det börjar bli lite sent, och jag orkar inte hålla mina ögon öppna. Men jag ska återkomma mer i morgon. Annie har fått en tur med Hanna i dag, så hon är nog nöjd! Men mer i morgon i alla fall, och framför allt bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!