18 September 2011 Söndag

Nu är älskade jag tillbaka. (Det är nu ni ska göra vågen och säga "hallelulja".) Tog en ordentlig sovmorgon i morse då jag inte sov specillet länge igår och somnade kanske vid två i natt. Åker tillbaka till vännäs i eftermiddag, blir först middag med mamma och pappa sen blir det att åka av. Blir nog stallet direkt, blir ett ridhusbesök för första gången sen flytten. Det känns behövligt, och markarbete dessutom. Det var längesedan.
Känns väldigt många gånger som att Annika behövs på plats, saknar att kunna skicka ett sms och få hjälp när det verkligen behövs vissa gånger. Men framöver ska vi väl hitta någon att rida för en eller två gånger i månaden. Någon som passar både mig och Annie bra. Dock så blir det nog lite senare, kommer bara rida till på onsdag sen är det dags för operation. Jag hoppas dock att det återhämtar sig snabbt så att jag kan vara uppe på hästen fort.
.
Grejerna som inhandlades i går vart ett par bruna benlindor, hälften fleece och hälften elastiskt. Sen fick hon ett fint grönt fint stalltäcke som hon kommer trivas bra i tror jag. Sen fick hon en ny grimma också, bara för att. Älskar de klassiska färgerna, mariblått, rött och vitt. (:

Kommentarer
Postat av: Ida

sv. Låter INTE säkert ;)

2011-09-20 @ 16:56:17
URL: http://pellersson.blogg.se/
Postat av: Nelly

De täcket är snyggt! :D

2011-10-03 @ 09:36:28
URL: http://njidon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!