25 September 2011 Söndag

Det suger att inte kunna rida på ett tag nu. Men jag försöker planera upp en någorlunda bra vecka för Annie i alla fall. Hoppas på att Hanna kanske vill rida Annie för mig någon dag, det vore otroligt kul.
Eftersom Annie är så rädd om rumpan så tänkte jag försöka påbörja tömkörning. Vet inte riktigt hur jag ska börja än, men har väl en liten bild i hur jag tänkt mig i alla fall. Hur det ska gå med kryckor får vi se, jag har i alla fall tänkt filma allt redan från början, men jag kommer ta bort ljuden på filmerna och istället förklara i bloggen vad jag gör, mest för att jag inte tycker om att höra min egen röst på film.
.
Sen ska jag på något vis ta mig in till Umeå och hitta ett tredelat bett med D-ringar att prova på Annie. Jag tror det skulle vara ett bra bett på henne. Ska dock jämföra lite priset och se om det är bättre att beställa då jag ändå tänkt beställa de fina schabraken från Hööks. Men först ska jag mäta bettet, vet faktiskt inte vilken storlek hon har, så det blir att mäta ut ett nytt. Sen ska jag även beställa en vaccinationstid i veckan, förhoppningsvis får vi kanske en tid redan nu i veckan. Men annars klarar hon sig till nästa vecka också, men det vore ju skönt att få det bortgjort så att vi båda kan ta det lugnt tillsammans så behöver jag inte ha fullt lika dåligt samvete över att inte kunna rida.
.
Nu ska jag fortsätta leva utanför bloggen, återkommer!
Kul att så många besökt, och tack för alla fina värmande kommentarer! : )

Kommentarer
Postat av: emelie.

du är så duktig liza <3

2011-09-26 @ 09:32:48
Postat av: Emma

Dumt att jag inte visste det. Mamma tog med alla mina hästgrejer som var hemma hos henne och vad fanns där... jo ett sådant bett.

2011-09-29 @ 21:41:40
URL: http://emmakarolinas.wordpress.com
Postat av: Lisa Karlsson

Kryckor? O_O' vad har jag missat? ^^'

2011-09-30 @ 23:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!