29 September 2011 Torsdag

I går var jag ute och longerade Annie en stund. Det gick dock inte så bra, främst i galoppen då det syns att hon tappat otroligt mycket, och mycket pågrund utav underlaget. Hade halsförlängare på henne, för att få henne så lång och låg som möjligt, jag rider väldigt sällan med hjälptyglar då jag inte anser att det ger rätt inverkan alla gånger. Men ska också passa på att tillägga att jag alltid har "snodden" längst ut och att den inte ligger och trycker mot henne. Ett tag såg det nästan ut som hon skulle gräva ner sig, hon var så låg och fin många gånger. Dock så spelade mörkret sina spratt, ett tag vart hon tokig och hoppade och bockade som hon väldigt sällan gör. Tvär stannade och blåste upp sig och ansåg sig vara en väldigt fin arab. Synd att hon blivit så tjock bara, haha! Men det gick bra, hon lugnade ner sig igen, och när hon insåg att det inte var mitt fel att hon snubblade så vart det ännu bättre.
.
Det gick väldigt bra trots allt. Men i kväll kommer det förhoppningsvis filmer. Kan ju vara rätt kul det med faktiskt. Hon är just nu under lite bantning, det syns att jag inte snålat med maten för henne i alla fall. Men nu har vi något att jobba med trots allt! Återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!