2 Januari 2012 Torsdag - Jag hatar vintern.

Annie har fått två vilodagar nu, jag gillar det verkligen inte. Mest för att jag varit så sjuk att jag verkligen inte orkat, och dels för att det har varit så förbannat kallt. Jag tyckte att vintern var rätt OK, men rätt jobbig då det verkar vara ett problem för Annie att ta sig fram i ett bra tempo i galoppen. Men jag hann inte mer än tänka att det var okej innan det var svinigt kallt. Svenska vintern är ju det bästa, positiva tankar!
.
Jag har rakat Annie för andra gången den här vintern. Stackars häst, just nu önskar jag att jag kunde sätta på all päls igen! Tur att hon har täcken som täcker henne så hon håller sig varm. Skulle dock behöva dra lite finlir med rakapparaten för att få bort tussar och de som inte ville med mig av nu, det är dock lättare sagt än gjort med en häst som hoppar och rycker så fort man rör henne med apparaten.
Hur som, jag har lite bloggtorka men försöker att ladda upp filmer från sista träningen på youtube - lättare än sagt än gjort med det här deprimerande internet!

Kommentarer
Postat av: malin

SV: Ja, både 2-delade och 3-delade finns i lager.

:)

2012-02-02 @ 18:59:50
URL: http://kyro.blogg.se/
Postat av: Annie

Gulligt namn på din häst. :)

2012-02-03 @ 16:29:47
URL: http://engelpferd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!