20 Februari 2012 Måndag - hur går det?

-Jaha, Liza-Fiza-Grisa, hur går det med att det skulle bli bättre uppdatering?
- Tja, inte allt för bra.
.
Som sagt. Jag skulle bli bättre på uppdatera. Och nu blir jag det.
Den duktiga sidan av mig har tappat bort kamera sladden, och därför har jag blivit lite grinig då jag inte kan ha bilder på bloggen, jag tror dock att den kan vara i min bil i handsfacket, dock är den bilen i Robertsfors nu. Suck.
MEN, jag lever i alla fall, och uppdaterat kommer det bli, med eller utan bilder, men i kväll blir det nog inte ett så seriöst inlägg.
.
Vad har jag hållit på med på sista tiden? Jag och Annie krigar genom allt. Allt går vägen just nu, dock blev det ingen träning i kväll, utan på onsdag. Det ser jag fram emot, alltid så roligt att träna för Emmeli!
Jag har även försökt få min dressyrsadel såld, vilket har gått väldigt dåligt. Den är kvar för den som undrar. Jag har också hittat en dressyrsadel, som jag trodde skulle ta flera år, så till den har jag även köpt till en fårskinnspadd som jag väntar med spänning på att få hem, yei.
Mitt nya schabrak jag vunnit från tradera har kommit, och mitt hööks paket har kommit. Livet är bara fint, jag kommer tillbaka imorgon med ett åsiktsinlägg och vad som hänt ikväll under ridturen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!