26 Februari 2012 Söndag - Klumpig finmotorik.

Under mina träningar har jag ofta händerna på olika nivåer. Vänster hand är högre medans höger hand är för nära magen. Jag tittade på mina ridbilder jag har på Annie sen tidigare, och säkert 90% av bilderna sitter jag med vänster hand mycket högre och höger hand för nära magen.
Jag känner mig väldigt klumpig, speciellt nu då jag faktiskt har märkt det väldigt tydligt på bilder. Men någon gång måste man lära sig, så nu får jag ha det i bakhuvudet i morgon och se om det gör någon skillnad. Koncentrerar mig nog mer på hästen än vad jag koncentrerar mig på mig själv, men det kommer med tiden.
.
Här kommer flera exempelbilder som visar rätt tydligt, jag behöver inte ens rita eller visa vart det sitter, ni kommer se det rätt tydligt ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!