1 Januari 2012 Söndag - Konstigt med nytt år.

Jag har fått en del bilder skickade till mig, från februari 2011 till Juni 2011, de sista bilderna är samma dag som jag red Annie till Annika för att tillbringa sommaren i Jomark. Titta på bilderna, jag såg en stor skillnad på henne trots att det inte är ridbilder, och så är det i olika situatoner. Här kommer de;
Februari 2011
April 2011
Såhär såg Annie oftast ut då man närmade sig hagen eller skulle hämta henne/lägga på täcke, vissa gånger gjorde hon till och med utfall.
Maj 2011





och slutligen Juni 2011
(Tjejen som står med på bilderna är hon som fotat alla bilder, den här tjejen har också varit rädd för Annie då hon kom till mig från början, men den här dagen kom hon fram till mig och sa att hon hade borstat Annie i hagen och att Annie varit jätte mysig och aldrig surat, och frågade om hon kunde få ta in henne från hagen och ta en bild innan vi skulle rida iväg. Det värmde hela mitt hjärta och det kommer jag minnas otroligt länge.)

(Den här dagen fick jag veta att jag skulle få Annie.)







Kommentarer
Postat av: josefine m. ridtravaren Bellie

SV: På Hööks hemsida. :) Ja den är ju det som tur är! ;) Själv gillar jag inte alls sådär små rutor på schabraken, och jag tycker inte om sådär extremt tunna schabrak heller. Vill ha lite fyllning åtminstone. :-)

2012-01-02 @ 17:27:56
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!