11 Januari 2012 Onsdag - Projektarbete.

Vi pratade om våra projektarbeten idag. Och jag minns så väl att när vi fick reda på att vi skulle börja med projektarbete så ville jag skriva om min utbildning med Annie, trots att jag inte visste hur länge Annie skulle stanna. När jag skrivit i min blogg har jag aldrig tänkt på att det här faktiskt är mitt projektarbete i skolan, det är så mycket mer än så, alla mina tankar, mina bilder, min framtid, våra bakslag, mitt mål, våra mål, utrustning, ja allt som jag tycker om i hästvärlden. Det är inte bara ett projekt arbete längre, det är min blogg med olika värderingar och åsikter om allt, och jag tycker verkligen det här är super kul. Jag ska strax göra ett inlägg om vad som har förändrats och vad som varit, med både bilder och filmer.
.
Trots att vårat projektarbete ska redovisas vecka 11 så kommer den här bloggen ändå vara kvar, min tid med Annie tar inte slut bara för att projektarbetet gör det, det kommer fortsätta oavsett.

Kommentarer
Postat av: sandra

Är lite nyfiken på hur projektarbetet är med den här bloggen? Vad ä'r det du kommer redovisa? Vilket program är det du går, ni måste ha snälla lärare iaf :)

Jag hade aldrig fått göra ngt sådant, de var ashårda m oss att vi skulle ha värsta arbetet o undersöka ngt, iof så gick ju jag naturvetenskap så då har man väl kanske inte så mkt val...

2012-01-11 @ 21:43:51
URL: http://ildapilda.blogg.se/
Postat av: sandra

Okej. menar inte att ditt arbete är litet ellet ngt sådant, såg att min kommentar kanske kan uppfattas fel. var bara nyfiken på vad själva projektet är, hur du ska redovisa det.

2012-01-12 @ 09:42:03
URL: http://ildapilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!