19 Januari 2012 Torsdag - Utvärdering

Har inte skrivit så mycket om tävlingen i helgen. Har suttit och tittat och reflekterat och känt efter. Och det är väl vad den största delen av bloggen handlar om, att jag ska kunna skriva ärligt vad jag tycker och tänker oavsett vad det handlar om, att kunna se de små skillnaderna i det stora hela.
.
Vi börjar väl med det positiva:
- Annie har hoppat alla hinder på de senaste fyra starterna.
- Hon har haft otroligt roligt och laddat.
- Hon har inte tvekat på framridning eller inne på banan.
- Jag har känt mig säker, jag har inte tvekat utan i stället satsat.
- Hon räddar alla situationer och gör alltid sitt bästa oavsett om hon kommer fel eller om jag styr henne fel.
.
Det som är mindre positivt:
- Hon springer rätt mycket och jag hinner inte ta igen henne mellan hindren.
- Hon hoppar långt eftersom hon blir springig.
- Hinner jag inte samla henne så kommer hon börja riva på högre höjder.
- Hon korsar galoppen, byter galopp och blir allmänt stark.
- Jag rider inte lika bra som på träning.
.
Jag är otroligt glad och stolt i det stora hela. Det gör mig ingeting utifall att det finns saker att jobba på, det är det positiva, för hade vi inte haft något att jobba på så hade det varit otroligt jobbigt. Det här är punkter som jag har tänkt på, det finns säkert mycket mer. Men de största "problemen" sitter i det här, men det positiva är att hon verkligen försöker och verkligen tycker det är kul nu, och det var grunden till det hela från början. Älskar min fina Annie! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!