22 Januari 2012 Söndag - Imorgon

Jag åker till vännäs imorgon. Annie får alltså en extra vilodag, men de behövs nog då hon kommer gå ordentligt nu till veckan och veckan därpå. På måndag är träningen inställd, så då funderar jag bara på att rida efter vägen vid stallet, inte bara en vända utan flera. Jobba ordentligt med galoppen. Jag känner min häst så pass bra nu, och vet att hon kommer bli supertaggad och superstark på yttertygeln, men det ska bli intressant att prova Emmeli´s övningar utomhus. Jag tror dem kommer funka bra, och det ska bli intressant att se hur galoppen är nu, sist kändes den väldigt bra utan att vara ute i djupsnön.
.
Funderar på att rida till Norrmalm någon dag till veckan och låta henne stå där över natten så jag kan nyttja ridhuset då det är ledigt, jag får se hur det blir med det. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!