26 Januari 2012 Torsdag - Utvärdering

Fick det här schabraket i julklapp. Jag har använt det rätt mycket nu då jag har det på min hoppsadel, som jag rider i både på hoppträningar och då jag är ute och rider.
Måste säga att det är riktigt bra! Materialet är väldigt.. skumt! Det känns lite som galon tyg, som man hade när man var liten och kunde hoppa i pölar. Inte riktigt så men nästan, och det funkar precis lika bra som galon. Schabraket blir inte blött utan det rinner bara av det, och svetten transporteras bort väldigt fort.
.
Kan bara rekommendera det här schabraket, det ligger också väldigt bra, glider inte eller knövlar. Får se hur det blir när man tvättar det. Men det är verkligen hur bra som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!