30 Januari 2012 Måndag - suck.

Sitter fortfarande i sjukan och är dödligt less, trodde det skulle nöja sig med halsont och svällda halsmandlar, men det var ju en bra önskan - den slog inte in i alla fall! Nu har hostan, snuvan och ännu mer halsont slagit in. Dunderkalas!
.
I går beställde jag ur hööks. Är det bara jag som fastnat för typ, hela deras sortiment den här gången? Jag är inte så mycket för att köpa märkes grejer hit och märkesgrejer dit, jag är nöjd med hööks grejer då priset är passande på många saker. I min beställning fanns de grymma schabraken i härliga färger på sista sidan i katalogen, matchande benlindor till, en remontnosgrimma, en kofta, ett täcke, och två t-shirtar.
.
Det äppelgröna schabraket, beställde i dressyrmodellen. Dock tror jag inte den kommer ha så mycket dressyrmodell att den inte går att använda till hoppsadeln också, men man får väl se när det kommer hur det faktiskt ser ut!
Matchande gröna kombinationslindor. Annie kommer bli ett väldigt gulligt äpple!!
Spanade in flera täcken som jag var intresserad utav, dock så var ett nytt stalltäcke viktigast på listan just nu. Så det andra får inhandlas senare!
Remontnosgrimma. Hade tänkt köpa ett helt träns, men eftersom jag inte vet hur det funkar på Annie så valde jag att göra såhär, då jag ändå inte har två bett och måste isf byta mellan tränsen.
Sen köpte jag två t-shirtar, de som kostar 99kr/st, en i turkosblå och en i svart. Köpte även en tjocktröja, en sweatshirt, även den i turkos blå! Så nu väntar jag med spänning på mitt nya paket, wihoo!

Kommentarer
Postat av: IdaN

Jätte fint!:)

2012-02-10 @ 20:44:41
URL: http://alittlegiirl.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!