31 Januari 2012 Tisdag - Gårdagens träning

Jag har träningsvärk i både lår och mage idag. Jag har nästan glömt hur man rider Annie i galoppen, jag sitter mest bara där nu för tiden. Men i går vart det lite jävlar anamma till sist, och då gick det så mycket bättre. Jag fick större delen av träningen filmad i går av Amanda och Stina, så jag hoppas jag ska få ta del av filmerna på onsdag, och då kommer de naturligtvis att läggas upp här.
.
Annie var för övrigt väldigt pigg och framåt igår. Bättre än vanligt, ska lämna sporrar hemma nästa vecka också för att se om det är de hon irriterar sig på, kan vara att jag kittlar henne med skänkeln för mycket och då blir hon mer irriterad och funderar över den än att faktiskt springa på framåt. Känns att vi har lång väg kvar, men att stora delar har lossnat, speciellt nu i traven. Ni kommer nog få se på filmerna att hon håller takt och tempo väldigt bra, nu fattas bara min innerhand som behöver läggas på ett bättre sätt. Mycket galoppträning som ska sättas in nu också, har planerat in en gammal övning som jag red med Annika tidigare. Men ni får hålla utkik efter filmer för dom kommer, super nöjd med träningen igår måste jag verkligen säga.
.
I morgon ska jag åka och kika på hoppträningarna som är på norrmalm då Emmeli gav mig ett bra tips över en tränare. Vore ju fakiskt super kul om det var något för mig och Annie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!