4 Januari 2012 Onsdag - Ridsugen

Nu har jag inte ridit på ett bra tag förutom då jag fick rida Isabels ponny Kairos. (www.enisabelsliv.blogg.se) Jag ska tillbaka till vännäs på måndag och då ska jag banne mig rida. Hon har varit i gång i skritt och trav, men annars har hon stått en hel del, vilket var mitt syfte från början eftersom det gick så bra på slutet så ville jag att det skulle få sjunka in för henne, har gjort det tidigare i somras när det gick som bäst, och när jag satte igång henne igen var det som att allt hade sjunkit in i lugn och ro.
.
Utbildar man ett varmblod så är det mycket unghäst tänk, det har jag hört många som säger. Och jag kan bara hålla med nu när jag väl sitter där själv. Jag är super sugen på att sätta mig i sadeln igen, och jag är jätte taggad på att börja träna igen. Har börjat skriva upp lite mål för 2012, rimliga mål, mål ska trots allt inte vara hur svåra som helt att nå, det ska vara rimligt men man ska få kämpa för det ändå såklart. Mål och funderingar kring allt kommer i ett inlägg senare ikväll, jag tror att även jag har behövt en vila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!